والیبال نوجوانان آسیا| صعود مقتدرانه شاگردان وکیلی به فینال با شکست هند

18:30 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۹۳۹۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل هند حریف ژاپن در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

خبرگزاری میزان - تیم‌ ملی والیبال نوجوانان ایران در بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که امروز یک‌شنبه 30 مرداد برگزار شد با غلبه بر هند به فینال رسید.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، مثل دیدارهای قبلی از طاها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل جلیل، سیدمتین حسینی، آرمین قلیچ نیازی و سیدمرتضی طباطبایی (لیبرو) برای شروع بازی استفاده کرد.

شاگردان وکیلی در این دیدار بدون دردسر خاصی و با ارائه یک بازی برتر با نتایج 25 بر 15، 25 بر 19 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دادند و حریف ژاپن در فینال شدند.تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تا کنون هشت بار در دیدار نهایی این رقابت‌ها حضور یافته است و سال 2022 برای نهمین بار به دیدار نهایی راه می‌یابد.

هفت مدال طلا و مقام قهرمانی و دو مدال نقره و برنز از جمله افتخارات والیبال ایران در این رده سنی آسیاست.دیدارهای پایانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا، فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که از روز دوشنبه 24 مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است، فردا (دوشنبه 31 مرداد) با معرفی تیم‌های اول تا هشتم به پایان می‌رسد.

تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، ایران و هند به عنوان چهار تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *